tosbigimmm ben katı diyetteyken kullanmiyordum en ufak bir şey bile etkiliyordu sut ürünleri et yumurta bunlara dokunmam bunlara dokunan malzemeyi iyi yıkamadan kullanmam yasakti paketli her gıda yasakti kullandığım kozmetik ürünlerine bile dikkat ediyordum doktorum bir liste vermişti içeriğinde bunlar bulunan hicbirsey kullanmiyacaksin diye öyle fayda gördüm yoksa kizim asla düzelmiyordu ama bir kaç kez internetten saf kakao almıştım onları kullandım kabartma tozu değilde karbonat kullanıyordum vanilya olarak da direk vanilya şurubu kullanıyordum