Ballokkumum Fiyatlar uçmuş kalitesiz almak istemiyorum isıfır vicco pahalı. Çok yıpranmamış satan varsa almak isterim
Asli123 Ballokkumum vicco yok ama. İgor un 22 numara sandaleti var. 22 numara lumberjack spor ayakkabımız var. 3-4 ay kadar kullandık. Kış girerken vicco aldık ondan sonra hiç giydirmedim. Düşündüğünüz fiyata da verebilirim 😊
lalelikiz Ballokkumum 23 numara sadece onunde hafif bir soyulma izi var vicco ayakkabi. Ortopedik. Ayagi buyudugu icin satiyorum evde fazlalaik yapmasin sizinde isiniz gorulsun. 25 tl ye verebilrim ama kargo size ait
Yamanikomm Asli123 merhaba igor kaliplari nuyukmu ya yazin 15 aylik.bebegime.alicam.bende 20 mi almaliyim sizce birde sozdeki tobbymi ne renk🥲
Asli123 Yamanikomm bebegınızın ayaklarını ölçerek alıyorsunuz. Ben 18 aydan 21 -22 aylık olana kadar 21 giydirdim. Bende açık mavi tabanı sarı olan var çok tatlı çok tarz duruyor. Düşünürseniz yıkayıp gönderirim
Asli123 Ballokkumum ayağı kaç cm di inanın hatırlamıyorum. Bu Eylül ekim kasım ayında giydirdim. Vicco alınca giydirmedim. Gayet memnundum. Aynısını bulsam yaz girerken gene almayı düşünüyorum 😁 siz ne derseniz o fiyata anlaşabilirim