Toprakbey Haticeamine böyle yapmaya başlayınca bende kundaga basladim 5 aylık 🙈😁 yeni doğduğun da hiç kundak istemedi ilk kez yapıyorum
ptircik Benim de bebeğim 3 ay 8 günlük kundakta uyuyor ama son 2 haftadır artık gece yarısı kundağı açmaya başladı yani yapsak bir dert yapmasak bir dert nasıl bıraktıracağımı düşünüyorum kara kara
Ceyloo0625 Muges4 ya elleriyle kendini uyandırıyor nasıl alisticam dedim durdum bir anda gelişiverdi olaylar 😂bir iki uyandı müdahale etmedim ayakta salladım geri uyudu sonra beşikte uyandı yine almadım uyudu öyle öyle alıştı 😂
Esmis Bende kundaksiz düşünemiyorum 2 aylık henüz . Kollarını sarmasam uyumuyor sürekli eli yüzünde . Bıraktırmak zor olcak