babym22 Kızlar bebeğimi emziriyorum. 2 aylık 6 kiloyuz. Yarın doktor işlerim var 9’dan 5e kadar evde olamayacağım. Kam CC süt bırakmam lazım? Bileniniz var mı??
Wanderlust babym22 her bebek farklidir ama 2 saatte bir icecek sekilde 30-60cc arasi 3 paket birakabilirsiniz
UrasEgeBabysMom babym22 Bebeğiniz her 2 saatte bir olacak şekilde beslenmeli. Bu durumda siz yokken 4 öğün yapacak(11:00,13:00,15,00,17:00). Her öğünde 60-90 cc içmesi gerekiyor
babym22 UrasEgeBabysMom Nursena0606 Wanderlust evde mama da var ama bebeğim mama içmiyor sevmiyor o yüzden endişe ettim sormak istedim eksik kalsın istemem çok sağolun 💛