Aslan-mom1302 Kızlar bebeğim 18 günlük ve küvezde sütümü sağıp götürüyorum göğüslerim baya yumuşak bu durum normal mi ve sütüm çok gelmiyor gibi bu arada bebeğim 31 haftalık doğdu
kivirciginanasi Aslan-mom1302 daba yeni oldugi icin çok normal ilerleyen zamanlarda göğsün sütten agriycak bile . Üzülme
Serserilikiz Aslan-mom1302 sizi happymomdan tanıyorum benim gibi düşugunuz olmuştu Hayırlısı olsun canım ben bolbol petibör buskivi ve bol bol su içmiştim ve kesinlikle salçalı bulgur çok süt yapar göğüs yumuşaması çok normaldir terbiye olacaktır ondan yumusuyordur
Elifff789 Aslan-mom1302 merhaba hatırladım seni sende kan sulandirici kullaniyordun galiba konuşmuştuk bende erken doğum yaptım ama kuveze girmedi 2 ay sagarak verdim memeyi tutamadı 2 ayın sonunda kesildi şuan tamamen mama veriyorum
Kubra2401 Aslan-mom1302 Canım dinlen bolca üzüntü yapma inşallah bebeğine sağlıklı bir şekilde kavuşursun. Sağım yapmaya devam et bol su ve uyku gerçekten sütü arttırıyor. Birde yediklerine dikkat et çoğalır İnşallah. Eğer sütün azalırsa da normaldir sakın strese girme bir azalır bir çoğalır belki hiç gelmez ama yinede sen mükemmel annesin. Mama veya süt bunu değiştirmez. Sen bebeğine odaklan iyi bak ki kendine ona kavuştuğunda enerjin çok olsun
kivirciginanasi Aslan-mom1302 sorun yapma. Sen üzülme zaten bilirsin nelerin süt yapacağına bol su iç birde
kivirciginanasi Aslan-mom1302 yeni doğum yaptın sanırım Allah anali babalı büyütsün. Profil fotondan hatırladim. Çok görüyordum seni :)
balyanakannesiiiii Aslan-mom1302 bol bol su iç canım helva ye dereotu tüket bide kuru incir tahin pekmez bunlar çok iyi süt yapmıştı bende canım
Berilsmom13 Aslan-mom1302 roka boza bol su birde bana bebek hemşiresi ayva kompostosu iç dedi kaynattım hep ayva suyu içtim göğsüm doldu hatta doluluktan sızladı
kivirciginanasi Aslan-mom1302 böl bol yesillik dereotu özellikle bulgur boll su . yulaf . Aklıma bunlar geliyo bulgur acayip süt yaptı bende . Hoşaf
ballibadem Aslan-mom1302 canım ne yersen ye iş kafada bitiyor ben çok kafama taktım sütüm çoğalmadı bide meme reddi yaşadım olan sütümde gitti maalesef doğum yapanlara süt konusunda psikolojik baskı çok oluyor sakın ama sakın takma kafana gerekirse kalplerini kır senden önemli değil ben çok pişmanım şimdi kafaya taktığım için keşke sütüm olsaydıda emseydi ama mamaylada büyüyor bol su iç ve kafana takma
balyanakannesiiiii Aslan-mom1302 onu duymadım canım hiç istersen onu yeme ama bende öyle bişey yapmamıştı
Berilsmom13 Aslan-mom1302 zamanla yumuşuyor canım benimde yumuşadı gün içinde yumuşak ama yine süt var bebeğin ihtiyacı kadar
Berilsmom13 Aslan-mom1302 benimde tazyiklendi yine sütüm geçmişti ne güzel yine tazyikli geliyor emziremiyorum sürekli itiyor memeyi kafa atıyor kızıyor
Aslan-mom1302 ballibadem çevremden kimseden bişe duymuyorum cunku dediğin gibi takmıyorum sadece yumusaması beni etkiliyor iyi bişe degil ni acaba diyorum