DemirAlaz Sallanarak uyuyoruz şuan 4 ay 5 günlüğüz 10 gün sonra uyku gerilemesi biterse eğer başlamak istiyorum deneyenler nasıl bir yol izlediler yardımcı olurlarsa çok memnun olurum 🤔🌼
Hahahahah12 DemirAlaz 5 aylık oldu bizde bende uyku eğitimi vermek istiyorum . 6 ay snrasına öneriyorlar ama cok araştırdım . Ek gıda başlandıktan snra daha rahat olurmus
Ayazinannesi3001 DemirAlaz genelde 4. Ay uyku gerilemesi olduğu için onermiyolar ama bende 4. Bucuk aylıkken vermiştim.
Gizemkocar DemirAlaz ben denedm ama olmadi yani cunku biz surekli ayni evde kalmiyoruz o yuzden o duzene alistirmayi tutturamdm ama nereye gidersek gidelm dokuz gbi yatirmaya calisiyorm sabah yedi sekize kdr uyuyor uykuyu kacirmasini istemiyorm..ama hergun ayni performans olmuyor tabi
Lulemom DemirAlaz aynen sabretmek lazım. Erken olduğu için kısa sürdüğünü düşünüyorum ben. Biraz daha büyük olsa zor olurdu bence
DemirAlaz Lulemom evet çok hareketlendikce daha zor olur diye bende erkenden başlamak istiyorum inşallah başarılı olurum