Yagmuurr 9 martta oldu canım hem de sünnet yaptırdık. Çok şükür çok zorlanmadım ben. Kilosuna göre anestezi veriliyor o yüzden uyanması zor olmuyor. İlk 4-5 saati uyur uyanıktı biraz ağladı sonra yine uyudu filan öyle geçti. Biraz aç kalmak zorunda kalacak mecburen, ameliyat sonrası besleyince ağlaması da kesildi. Sünnet yeri sarılıydı bir de kasığında ufak bir bant yapıştırılmıştı. Ertesi gün sünnet sargısı kendiliğinden düştü, kasıktaki bantı da 1 hafta sonra dr kontrolünde dr çıkardı. O süreçte doktorun verdiği kremleri ve şurupları kullandık. Dr ameliyat gidişatına göre bebek çok hırpalanırsa bir gece yatış verilebilir demişti ama sabah yapılınca o akşam saat 9′da çıkış yaptık yatışa gerek yok dedi. Bir de bu bebeğimin yine erkek ikizi var o da aradan çıksın diye onu da sünnet ettirdik 🙈🙈. O yalnızca sünnet diye lokal oldu. Ben o kadar çok korktum iki bebeyle napacağım diye ama çok şükür korktuğum gibi olmadı. Haliyle huysuzluk oldu ilk çıktıklarında çok ağladılar ama ertesi gün gülüp oynuyodu ikisi de 3. Gün yaraları iyileşmeye bile başlamıştı. O ara şansımıza istanbulda şu meşhur 87 kışı geri söndü muhabbetine kar yağdı eşim 2 gün izinliydi ardından 2 günde kar tatili verildi o da çok iyi oldu evdeydi. Yoksa iki sünnetli+biri ameliyatlı diş dönemi huysuzlarıyla huni takabilirdim 😄 Neyseki çok şükür geçti gitti dikişler bile eridi.