Bebeğim 6 aylık oldu, normalde gece 2 kez mama içen çocuk 1 haftadır 3 saatte bir kalkıyor mamayı içip uyuyor ama bana fazla geldi anlamadım alışkanlık mı yaptı bunu yoksa gerçekten acıkıyor mu? Hayır hepsini de içiyor kana kana. Vermemeyi denedim ama çığlık kıyamet ağlıyor