Merida1 Bu bottan olanlar veya zaradan anlayanlar sizce orijinal mi ? Satıcı orijinal diyor ama emin olamadım dikişleri yamuk yumuk .
AytenMina Merida1 Benim böyle bir botum yok ama zaranın kıyafet ve cantalarını kullanıyorum dikişleri ve kalitesi pek orjinal gelmedi
Deletedmom0099 Merida1 ipleri sarkmış bu bir, ikincisi de fermuar kısmı zaten vasat ordan belli ama ayakkabının icindeki logoya bakın r harfi içeri doğru kıvrık, zaranın kendi logosunda öyle bir şey yok
cileklicheesecake Merida1 orjinal değil yıllardır zara kullanırım tek bir dikişi bile muntazamdır çakma bu
Keskeuyusamm Orijinal gelmedi bana açıkçası ama bu ayakkabıya 120 TL vereceğinize sıfır alsanız daha uygunlarından