Hanımlar uzatmalar açıklanmayacakmış herkes tercih yapacak mış çıkanlar gidecek çıkmayanlar kalacakmış mayıs ortasında belli olacakmış ne kadar saçma bir durum 😭😭😭
Batıda nereleri yazalım edirneden geldik buraya 3 yıldır çok bunaldık sosyal faaliyet 0 merkeze bile 15 kilometre olmasına rağmen izin almadan gidemiyoruz