Kızlar hamileyken bio-oil kullandım ve hiç çatlağım olmadı diye seviniyordum ama doğumdan sonra aklıma gelmedi yağ sürmeye devam etmek, doğal olarak kilo verirken çatlaklarım oldu yeni farkettim 😑 çok değil derin değil belki hemen müdahale edersem geçerler 😔 sizler neler kullandınız sonradan oluşan çatlaklar için? Trendyol da jweel diye bir marka var yorumları çok iyi kullanan var mı acaba?