Zeynep3409 bende 30 ml e bir ölçek koyuyorum aslında sulu değil rengi beyaz , bana da ilk zamanlar çok sulu gelmişti ama doktora sorup teyit ettim öyle olması gerekiyormuş . Bizim gelişimimiz normal . bence kilo aldırıyor bir sıkıntı yok. 4 aydır kullanıyoruz neredeyse