Kızlar bizim süt yumurta alerjimiz vardı. 6 7 aydır diyetteydim bulunduğum yerde test yapmiyolar peynir yedim bı kere baktım hicbisey çıkmadı genelde ufak bı kacirsam hemen çıkardı yüzünde. Bende bı haftadır yiyorum kek poğaça peynir tereyağı diye sırayla yedim baktım çıkmadı onada az az verdim cumartesiden beri bugün 1yemek kaşığı yoğurt verdim sizce geçmiş mıdır hiç bı belirti yok şuan napiyim akıl verin