Merhaba arkadaşlar ya bu aşı fiyatına ne olmuş böyle 3. Ayda aldık 362 bugün sorduk 495 tl yazıl günah ya buna kim bu kadar zam yapıyor , tamam özel aşı ama durumu ya bunu alamayan insanlar vardır , resmen soygunculuk ya mecbur alıyoruz da aslında şikayet edilse çocuklara olan özel aşı fiystlarını indirseler keşke…