Seymayna Ben şöyle anlatayım; kızım 5 aylıkken başladım, hemen hemen bir hafta devam ettim, biz uyku eğitiminde önce mamayı bırakmayı amaçladık, bu sırada sallamaya devam ettim. Ben kızımı gündüzleri ayaklarımda geceleri hamak beşiğinde sallıyordum. Mamayı bıraktıktan sonra salla dur’a geçtik. 1 dk salladım 30 sn durdum. Aslında bunu o anki duruma göre de ayarladım ama ortalama rakamlar bunlar. Başlarda tepki verdi, durduğum anlarda kafasını kaldırdı, mızırdandı, durduğum anlarda pış pış sesi ve temasta bulundum. Çok ağlamadı benim kızım ağladı ama öyle uzun süren dakikalar değildi, daha çok mızırdandı diyebilirim. Ama bir süre sonra gerçekten alıştı, sallamanın şiddetini de gün geçtikçe azalttım. Mayıştığı an sallamayı tamamen durdurdum. Daha sonra odasında beşiğine geçtik zaten. Şu an sallamadan kendi kendine uyuyor. Sırtına çok az sıvazlıyorum, anlasın uykuya geçtiğimizi diye o kadar. Uzun yazdım sanırım ama umarım merak ettiklerinizi yanıtlamışımdır, iyi akşamlar 🌺