Deletedmom_41 Ikicocukbiranne Zeynep cok guzel bir isim, ama cok sık konuluyor farklilik olmasi acisindan Bahar diyorum
Ulkuverasmom Kızıma Zeynep koymayı çok istemiştim ama bazı sebeplerden dolayı koyamadık 🙄 çok severimm 💜
FZC Kızım olsa ismini Zeynep Alya koymayı istemiştim ama oğlum oldu yine kendi istediğim ismi koydum 😁