Merve Streptekok canım doktorum çalışmıyor artık ayrıldı. Reyap Hastanesinde doğum yaptım ben ordaki kadın doğumcular çok çok iyi. Bir de birinci hastanesinde Hatice Keleş sanırım arkadaşım çok memnundu