Rukennnn ben tam o aylarda emziğe alıştırdım ona. Alışınca yanına yatmaya başladım her uyku saatinde.daha sonra onu beşiğe koydum kendim yatağıöa yattım öyle dalmasını bekledim.ilerleyen zamanlarda kapıya yakın oturuyodum onun uyumasını bekliyoridm .nihayetinde artık beşiğine koyup geliyorum o uyuyor kendisi maşallah.e zik kullanıyorsanız bu şwkkilde yapmayı denyin yatmaya götürürkende konuşun uykusu geldi benim kızımın veya oğlumun hadi uyuylım iyi geceler diye.zamanla bu şekilde alışacaktr die düşünüyorum