Morusevenanne önce sakin olun bence siz, yazı şeklininde bir üslubu vardır😊 ben sadece dayım fedakarlık yapıyor diye bir cümle kurmadım zaten. Diğer öğretmenler fedakarlık yapmıyor da demedim. Ayrıca konu tam olarak bu benim için. Eğer öğretmensen, bir eğitimciysen her şeyden önce vicdan sahibi olmalısın çünkü bir insan yetiştiriyorsun. Çocuklara ıy pis, hasta, kirli demeden dokunabilmelisin. Evet ülkemizde öğretmenlere verilen değer hatta öğretmene değil insana verilen değer ortada ama bunun sorumlusu o pis diye bahsedilen çocuklar değil. Ya da ısıtıcısız bir sınıfta siz ders anlattıysanız o çocuklarda ders dinledi, siz bunun sebebini o çocuklara bağlayabilir misiniz? Bence sisteme karşı olan öfkenizi benim dayımla ilgili yazdığım bir anıdan çıkarmaya çalışmayın🙏🏻