parasetemolla Yeni anne oldum ama olduğum günden beri sürekli ağlıyorum bebeğime bakamayacağım yeterli olamayacağım gibi geliyor hatta annelik duygusunu bile yaşayamıyorum uyuyamıyorum napacağımı bilmiyorum ya uyku uyuyacağım ya yemek ya da duş tuvalete bile kısıtlı gidiyorum kendimi tükenmiş hissediyorum bana yol gösterebilir misiniz siz nasıl bi yol izlediniz ?
Ndrg-12 parasetemolla lohusalık psikolojisi bu canım. Emin ol geçiyor. İkinci çocuğumu doğurdum yine oturdum ağladım emmezse süt yetmezse sarılık geçmezse diye 😁
Ceyloo0625 parasetemolla bebek tepki vermeye gülmeye başladığında düzeni oluştuğunda her şey çok daha zevkli oluyor 😍🤗
Liyyam parasetemolla Welcome to lohusalik 😂 gececek gececek hic merak etme hepimiz gectik bu yollardan. Ben bakip bakip ya nasil buyutecem nasil buycek nasil olcak bu is diye diye 2 hafta ancak kendime geldim ama gecti zaman su misali tadiniz cikar ☺️
izmirlim35 Lohusa hüznü/depresyonu bu canım. Doğum yaptığım zaman bende de olmuştu bir anda hayatimiz değişiyor, ilk kez anne olduysak hele sudan çıkmış balığa dönüyoruz, bebise ve yeni düzene alışmak zaman alıyor ama geçiyor emin ol.
Rukennnn parasetemolla dediklerinin çok daha fazlasını yaşadık herkes 40 ı çıksın geçer diyordu inanmıyordum çıktı havalar biraz düzeldi kendimi gazladım bu sen değilsin diye koydum bebeği ana kucağına aldm yanıma girdim duşa sonra bir güzel süslendim dışarı çıktım gezdim insanların arasına karıştım ve kalabalk çok iyi geldi. Ve o zamandan sonra hep kendmi motive eder oldum sabah uykusz kalkınca hemen müzikler açtm bebeğimle şakalaştım. Hepsi geçici canım inan bana ☺️
izmirlim35 parasetemolla geçecek canım geçecek biri bana o günlerde geçecek dediğinde ben de inanmıyordum hiç geçmeyecek gibi geliyordu hayatım bundan sonra böyle devam edecek gibi ama onu o an dusunuyorsun iste. Biraz sabır biraz zaman.. eğer yine de kendini çok kötü hissedersen profesyonel destek de alabilirsin.
Liyyam parasetemolla biliyorum canim bebegim ilk dogdugu zamanlarda agladiginda oturup onunla agliyordum derdini anliyamiyordum diye ama zamanla dilinden cok iyo anliyorsun hareketlerinden aglamasindam ne istedigini kendin anliyorsun. Ve emin ol gececek beni ikindiden yatsiya kadar bi kasvet sariyordu sesiz sesiz agliyordum durduk yere cok degisik zamanlardi ama emin ol gececek herkeste oluyor
Liyyam parasetemolla ilk zamanlarda uyuyamiyorsum yani sanki uyusam ona ve anneligime ihanet edecekmisim gibi sacma sapan dusunceler vardi aklimda 😂 bide yanlizdim yani esimden baska kimse yoktu bi yandanda uyumaya korkardim ya bisey olsa diye ama simdi uyudumu bende uyurum hatta beraber uyudugumuzda daha uzun sure uykuda kaliyor
Rukennnn parasetemolla günün bir uykusunda ona eşlik ederim ben geri kalanında ev işi yemek falan yada kahvemi yapar kafa dinlerm arkadaşlarımla görüntülü konuşurum. Artık uzun uzun uykuları kafamda btirdiğim bundan sonra evet bir dönem uykusuz kalacam diye kabullendiğim an bunu başardım ☺️
Aysecela parasetemolla biraz sakinleşmeye çalışın babasına bırakın Bi 10 dk hava alın gelin kapının önünde benim ikizlerim var ve tek bakıyorum ne annem ne kayınvalidemle aynı şehirlerde değiliz tanıdığım kimsem yok inanın düzene gireceksiniz kendi düzeniniz olacak siz biraz rahat bırakırsanız bebeğinizde rahatlar ben yeni eve geldiklerinde bile bıraktım uyudum dinlendim daha verimli oldum çocuklarımı bırakmış olmadım kendime de zaman ayırmış oldum sakinleşince anlayacaksınız sizde asla yetememezlik olmaz
parasetemolla Aysecela ahh Allah sizede güç kuvvet versin inşallah bekliyorum umarım bir an önce alışırım