Anneler bebeğim 1 aylık doktor sarılık riski falan yok artık sarılık geçmiş dedi önceden 2 saatte bir emziriyordum uyusa bile uyandırıyordum doktor artık uyandırmana gerek yok kendisi acıkınca uyanır dedi ama içim rahat etmedi tereddütte kaldım bazen 3 4 saat uyanmıyor acaba açta uyanamıyor mu diye sizce ne yapmalıyım siz ne yaptınız?