yavrukussss Kizlar ben bugun aldim ama 48 saat icinde tuketilmesi gerekiyor deniyor buzluga atsam kucuk kucuk cikarip yemeklerinr koydam nadil olur?
Minik_kusummm yavrukussss 48 saat mi bende aldım dört gun oldu yemeklerine koyuyorum ama bilmiyordm 48 saat icinde tuketilmesi gerektiğini
Makaron_88 yavrukussss gurvita kullanıyorum tavsiye ederim buz küplerine koyup öyle kullanıyorum üzerinde 3 gün kullanılmalı diyor eğer dondurucuya atmıcaksamda bitirıyorum
Kimkibu yavrukussss kloraplastın buz küpü poşeti var onlara koyun isterseniz ben onlara koyıyorum aşırı rahat oluyor