Kızlar bebeğim 2 aylık 22 günlük süt alerjisi dediler mama değiştirdik bende süt ürünlerini kestim ama hala devam ediyor 2 3 defa altına fazla dolduruyor ishal gibi siz ne yaşıyorsunuz yaşayanlar yazabilir mi ? Test daha yapılmadı yapılacak lütfen kafamın rahatlamasını istiyorum 😢