Merhaba kızlar, kızım 2 aylık oldu 2. Ay kontrolünde dr sadece 200 gram aldığını söyledi :( sütüm azalmış mama takviyesi yapmam gerektiğini söyledi. Sma mama aldım . Önce emziriyorum tabi yetmediği için ağlamaya başlıyor peşinden mama veriyorum. Ama bu kız iştahlı galiba hiç doyduğunu görmedim. 2 aylık bebeğe kaç ml mama veriyorsunuz tecrübeli anneler yardımcı olursa çook sevinirim. ☺️