Bozzzzy oğlum 12 yaşında kızım 8 aylık .Daha da geç doğursam olurmuş ☹️Oğluma vakit ayıramıyorum ,bebek doğalı internet bağımlısı oldu .Kızım doğmadan önce oyunlar oynardık gezmeye giderdik sinemaya götürürdüm vb.Şimdi bebekle ilgilen ev işi yemek derken ağzım açık kalıyor 🤦🏻♀️Bence arası Ne kadar uzak o kadar iyi.2. Doğunca 1. ler çok ihmal ediliyor bence,ya da ben beceremedim .Ya da benim gibi bu durumu kafaya takmayanlar da vardır bilmiyorum