DerinBuse evet kesinlikle emzirmeye devam et, bebek emdikçe getiriyor. Benimde kesildi ama ısrarla emzirdim ve o dönem ebebeklerde satılan promalt içtim. Canım istemesede en az3 lt su içip hurma yedim. Birde fırsat buldukça dinlenip uyudum. Dinlenmek, uyumakta çok güzel süt yapıyor. Yara gögüs uçları içinde soğan koyulduğunu okumuştum, ayrıca emzirirken kullanılan gögüs uçlarını denemediysen onuda deneyebilirsin. İnşallah en yakın zamanda cok coookk emsin kuzucuk 🥰