Danerys kaka da 4aya kadar bir iki kere minik kan gibi biseyler vardı tahlil yaptılar temiz dediler. Ama alerji mi neye baktılar onu bilmiyorum.sadece bana diyet uygula dedi bı kaç gün uyguladım ama gene aynı .şimdide çoklu besin alerjisi olabilir dedi alerji maması önerdi.elim de de golden goat mama vardı bugün biraz icirdim kakasını rahat yaptı sanki.bilemedim iyi mi geldi gelmedi mi 😃 . Yarın tekrar deneyeceğim.sadece emzirmeye devam etmeli miyim ona karar veremedim bı kaç gun