mrvkrmalp Dördüncü ay biraz zorlu oluyor genelde atak olduğu için emme reddi filan oluyor bir ay kadar sürüyor yani kendimce söylüyorum pes etmeden emzirin biz aktivite olarak ilk kartlarım sözcüklerim onları gösteriyorum küçük bi yaygın kap içine diş halkalarımız var onları atıyorum ılık su sırt üstü yastığına yatırıyorum onunla oynuyor😁Bol bol konuşuyoruz başla da bişey yapmıyoruz 😁😁