Noname21 defmommy cogu devlet unv. Devam zorunluluğu yok zaten bende dgs ye gireceğim hukuk istiyorum. Devam zorunluluğu nü özellikle araştırıyorum her gün okula gidemem ya
Littlebird defmommy ablam okudu hem de notları çok yükselmişti bebekten sonra ama annem baktı gerektiğinde yanında kaldı bir de sakin bebekti
Ikicocukbiranne defmommy cocugu olup okuyan var da bebekle zor üniversite okurken evde de ders çalışman gerekiyor malum. Sen yokken biri bakacak evde de ders çalışacaksın bebeğinle ilgilenmen gerekecek. Zor
defmommy matmazel_ ne düşünüyorsun canım bende bu sene sınava gireceğim tekrar buradan fikir almak istedim
matmazel_ defmommy sınavdan sonra puanıma göre bakacağım hemşirelik mezunuyum zaten de açıktan bi bölüm daha okumak istiyorum sen ne düşünüyorsun
defmommy Noname21 aynen bende buradan bilgi almak istedim devam zorunluluğu olup olmadığını nerden sorusturacağız ünilern canım hangi şehirdesin
Noname21 defmommy İstanbul dayım özel unv deler bazen sart koşuyor. Devletlerde yok öyle bir zorunluluk bazı hocalar da sorun oluyormuş. Okulları arayınca da söylüyorlar ama orda okuyanlara ulaşmak daha mantıklı. Telegram Facebook grupları vardır illaki
zeynepolurmu defmommy Ben🥳 Çocuk Gelişimi Önlisans okuyorum 1. Dönem bitti şu an 2. Dönemim başladı ilk dönem ortalamam bana göre harikaydı 3.20 idi. Her şey istemekle ve inanmakla alakalı ❤️
Senosunuzz defmommy Dgs kazandıktan sonra 3.sınıfın sonunda oğluma hamile kaldım, karnım burnumda okula gidip geldim doğumdan sonra ilk 2 ay hocalarım sağolsun idare ettiler sonra kayınvalidemle birlikte bir şekilde idare ederek lisansımı tamamladım, 2 yaşında yüksek lisans kazandım eşim sağolsun en büyük destekçimdi zor oldu ama ben başardım herkes başarabilir.
Ekim19 Hamileyken 3. Sınıfı okudum , son yılım pandemiye denk geldi oğlum 1,5 yasindayken bitirdim , şimdi tekrar başka bir bölüm için ders çalışıyorum bana da dua edin ya inşallah olur 😬
Asliiibensu defmommy hatayda Mustafa Kemal üniversitesi matematik okuyorum son sınıfım evlendigimde 2.sımıftım sonra hamile kaldım hamile hamile bile gittim okula hatta dogum yaptım bir hafta sonra okula gittim biz tahinci insanız eğitiminde benimde ailem uzakta görümcem buradaydı bekar o varken gittim sonra diger görümcem geldi şimdi o kalıyor. İlk dönem tüm derslerimi verdim dua edin bu dönemde vereyim sonra mezunum artık kpss e çalışmaya başlamak istiyorum 🙏 ama imkansız degil bizim aileler uzakta olmasına ragmen üstesinden geldim bri şekilde ki cidden bölümüm cok zor herkes evlendi okulu bırakır dediler ama okul şaka maka bitecek inşallah 🙏 ha bir de cocuk oldu artık hayatta gidemez dediler hocalar cocugu da al gel bir şey olmaz dediler 😅
duzelicezinsallahbe defmommy ben varım ingilizce öğretmenliği son sınıftayım. 3 sınıfın ilk dönemi hamile kaldım pandemi sırasında. 6 aylık hamileyken okula gittim ama yazın üstten ders aldım yaz okulundan. Şu an sadece bir dersim var uzaktan, stajım var.