Flzdrsn 2 aylık bebeğim pozitif ateş vardı geçti şükür ama halsiz ve iştahsız sürekli uyku var napıcam bilmiyorum tahminen kaçıncı gün düzelir? Yaşayan var mı lütfen içimin rahatlamasıma ihtiyacım var ağlamaktan gözlerim şişti.
Glbahar Flzdrsn bizde 2.5 aylıkken geçirdik canım 1 gün 37.5 ateş oldu sürekli su ile sildik eklem yerlerini bizde kusma öksürük ateş olduğu için doktora gittik antibiyotik kullandık bol bol emzirmeye çalış bünyesi öyle kendine gelir