Ben mi çok takıyorum abartıyorum yoksa normal mi yemek yemek istemiyor kahvaltı sıfır bi yumurta yiyordu onada alerjisi çıktı öğlen sulu yemek yapıyorum çeşit çeşit yok ağzına almıyor çorba desen öyle o yemeyince bende inatla vermeye çalışıyorum bu sefer bağırıyo tükürüyo ama aç yemiyor sinirlerim bozuldu yemek yediremiyorum ama bisküvi ver tatlı ver götürür ne yapmam lazım 22 aylık bu arada ne yapıcağımı şaşırdım