Merhaba sevgili anneler, 1 aylık bebeğim var meme ucum olmadığı için hastanede ebeler silikon göğüs ucu önerdiler hemen aldık, ona alıştı mememi almıyor ama uçtan da yeterli süt akışı olmuyor iki kere mastit oldum. Önerisi olan var mı 🥺 nasıl memeye tutturabilirim☹️