Bahardda Çocuğum küçük çişini yaparken ağlıyo acaba neden fıtık olabilir mi bundan şüpheleniyorum fıtık olduğu nasıl anlaşılıyo??
Glsn7581 Bahardda doktor muayenesi ile söylenebilir böyle bişey .. enfeksiyon da olabilir direkt nasıl teşhis koydunuz
Minnakkk Bahardda benim oglumun fıtıgı vardı 10 gunlukken farlettik balık gibi şişti kasıgı direk belliydi. Çişi ile ilgili hic dikkat etmedim
ikizerkekannesi Bahardda fıtık ameliyatı olmuştu kasıkta gözle görülür ve elle hissedilir şekilde fındık gibi çıkıyordu
TubaA- Bahardda bence fıtık olsa anlardınız o daha çok idrar yolu enfeksiyonu gibi duruyo sanki, doktora giderseniz hemen hallolur gibi
Glsn7581 Bahardda sizin gibiler iyilik yaramiyo doktora götürün diyorum hem içiniz rahat eder böyle fıtık mi o mu bu mu derken daha da strese girersiniz.sutunuze etki eder diye diyorum..
Bahardda TubaA- doktora gidicem ama doğuda öğretmenim burda çocuk doktoru yok bir saat uzakta başka bir şehire gitmem lazım gitmeden sorayım dedim