Brutal-Betty Ne düşünüyorsunuz kızlar açık alanda ve havalandırması yeterli olan kapalı alanda maske zorunluluğu kaldırıldı HES KODU UYGULAMASI KALDIRILDI
Balkizlarim Brutal-Betty Fahrettin koca için yaşamıyorum bu yüzden takicam yani takmaya devam edicez ailecek 🙏💜
Brutal-Betty Yagmur1c bizde sizin gibiyiz 🙈3 yıldır covit olmadı eşim ve geçen hafta covit geçirdi ben beklemedeyim bakalım bana ne zaman ugruyacak🙈
3_bebeli_ana Yagmur1c yemin ederim bende ailecek olduk şu zamana kadar iyi geldik sonun da olduk annemgilde öyle olmadı geçen aylarda onlarda yakalandı
Brutal-Betty Şu da bı gerçek bence benim fikrim maske takarak korunuyorz belki TAmam ama kendi nefesimizi üfleyip geri çekiyoruz covit den olmezsek iler de kanserden ölecez
Brutal-Betty Balkizlarim tabiki herkes özgür takmakta 🤗ama maske nin de ileri de kanser yapması büyük olasılık soluduğumuz nefesi geri çekiyoruz
Balyanak_annesi Yagmur1c al bendende o kadar koruduk koruduk kendimizi sonunda buldu bizi ama baya yordu
Balkizlarim Brutal-Betty Her türlü hastalıklar zaten çıkıyor takilsada takilmasada çok şükür hiç yakalanmadik ve benim özel bir çocuğum olduğu için ultra özveri davranmak gerekiyor 🙏
Brutal-Betty Yagmur46 kesinlikle HES kodunu kaldirmasalardi iyidi pozitif olan biri rahatlıkla dışarı çıkar
emsare Antalya’dan bildiriyorum burada zaten çoook uzun zamandır dışarıda açık hava da maske takan yok şaşırdım 🤣