thecamellia bisenakillisinzaten sleepy kullanıyoruz ama molfixde denedim oda güzeldi sadece çiş göstergesini pek beğenmedim molfixin sleepy bacaklara çok iz yapıyor moşfix bi paket var evde onu telkrar deneyecez
Deletedmom0099 bisenakillisinzaten 20 aydır molfix kullanıyorum cok da memnunum. sleepyden hiç memnun kalmadım
Gulceninannesi25 bisenakillisinzaten molfix kullanıyorum memnunum sleppy kullanmak zorunda kalmıştım pişik yaptı bebeğime
TubaKaratas bisenakillisinzaten molfiks kullanıyorum ama dokusunu çokta beğenmiyorum ayrıca çokta sızdırma yaptığı oluyor sırf bebeğim alıştığı için değiştirmek istemiyorum
Seyma_29_ bisenakillisinzaten molfix çünki kızım ilk doğduğunda slepy kullandım ama hep sızdırdı ce dokusunu beğenmedim
Betlcelik bisenakillisinzaten sleepy sızdırma yaptı Molfix bugün eşime çocuğun alti değişecek falan derken o ben aldım ben o aldı sandım derken 6 saat kaldı hiç sızdırma olmadı şaşırdım kaldım
Deletedmom5284 Ben ikisinden de memnun kalmadım, çiş hazneleri asla yeterli olmuyor bez resmen patlıyor, az çiş kaka yapan bebekler için ideal
Brutal-Betty Molfix kesinlikle sleppy lastikleri hep iz yaptı ve sızdırma yapıyor Molfix de hiç o sorunu yaşamadim
Sedanindenizi 8 aydir sleppy klaniyordum cok memnundum son zamanlarda pisik yapinca bir suru bez denedim molfix de karar kildim. Hangisi diye secim yapamam ama sleppy pisik yapmis olmasa mis gibi bezdi😊
icedearth bisenakillisinzaten ikisi de sızdırıyor pişik yapmadılar ama molfix bacak kısmından sleepy de sırttan kaka sızdırdı her seferinde paket bitsin başka markaya geçeceğim
Vortex bisenakillisinzaten molfix ve slepy kullanıyorum normalde hangisi indirimdeyse onu kullanıyorum. Ama molfixe ağırlık veriyorum sleppy bazen taşırabiliyor
mrvklncc bisenakillisinzaten ben sleepy ile başlamıştım ama sızdırdı hep molfixe geçtim daha iyi geldi bana
Humeyrakusum bisenakillisinzaten molfix kullandım 3 ay. Daha sonra sleepy natural e geçtim. Memnunum ben bir sorun yaşamadım. Sızdırma sıkma iz yapma vs gibi