Senem1234 Merhaba güzel anneler Bebişlerinizin doğum günlerinde herhangi bir hediyelik yaptırdınız mı ? ( magnet, anahtarlık , açaçak v.s gibi ) ve nereden yaptırdınız?
secoz Senem1234 cisedesign var çok güzel anahtarlıklar yapıyor bu at sonu mevlidim var bende sipariş verdim ☺️
OncedenGurme Senem1234 kendim makrome anahtarlık örmüştüm. Gerçi doğumda dağıtırım diye hamileyken başlayıp mevlüt okutamayınca 1 yaş doğum gününde dağıtmıştım :)