Cansudkmts ahahah valla bilmiyorum ama olsun canları sağolsun da tek uzun zamandan sonra nasip oldu bana o yüzden hiç kıyamıyorum tek onun cani sağolsun ha zorlukları var mı tabiki elbetteki var ama düşünsene boşuna bizim ayaklarımıza cenneti sermemiş Rabbim 2 sene zorluğu var sonrası zaten kolaylık diycem ama devir öyle kötü ki kimden koruyacağını bilemiyor insan Rabbim kötü niyetli insanlardan uzak eylesin hepimizi sağlıklı ve hayırlı evlat olsunlar inşallah kıymetimizi bilen saygılı sevgili ve öldüğümüz zaman arkamızdan bi fatiha okuyan evlatlar olsunlar inşallah