Ozgemre Kızlar doğum yapalı 5 gün oldu 3 gecedir asla uyumuyor sürekli ağlıyor susturamıyorumm sabaha karşı uykuya geçiyor gazı da çıkıyor napmam lazımmmmmmmmm
thecamellia Ozgemre kolikmi oldu acaba normalde uyanmaz zorla uyandırılır ama bebekten bebeğe farklıda olabilir
Goktugunannesi1234 Ozgemre bizim 10. Gün başlamıştı gaz arkadaşımın ise 3. Gün karnı gurul gurul ses geliyormus sürekli agliyormus biogaia başlamış. Bizde baslamistik fayda etmeyince başka şeyler kullanmaya başladık doktorunuza danışın. Sütünüzün geldiğinden de emin olun bence
Hamzabatu44 Merhaba bebeğin alttan ve ya ussten gaz çıkarmasına bakmayın bağırsaklarda biriken gazdan dolayı rahatsız oluyordur onun içinde masaj yapmanız lazım . Benim bebeğim de öyleydi zeytin yağı ile heryerine masaj yaparsanız rahatlar
Ankara0666 Bebeklerde 1 hafta gaz olmaz diye biliyorum sadece geğirirler bence aç kalıyor olabilir sağın bi ne kadar geliyor sütünüze bakın derim yoksa sürekli uyumadı lazım 5 günlük bebeğin
Sultanz Ozgemre ilk günlerde gaz sancısı olmaz. Doymuyordur yada başka bir ağrısı vardır. Diydugundan eminseniz bir doktora gösterin bence çünkü daha gaz sancısı için erken hep uyumasi gerekir meme dışında
Asil7878 Koynunda yatır senı ıster annnesı daha gece gündüz bılmez kı gündüz uyumsı çok normal ilerde uyuyacak sabırr