Sedoshuma dr götürülecek düzryde değildi sanırım ki beyın cerrahına gıdın demediler orda belli eğriliğe göre skalalar var ona göre söylüyolar yüksek çıkmamıştı ben 3-4 aylıkken götürmüştüm, kendinizi bunaltmayın bende cok stres yapmıştım Allah ın izniyle herhangi bir büyük sorun olmadı