Bubenimoykum 7 aylık bebeklerinizle nasıl vakit geçiriyorsunuz? 1 gününüz nasıl geçiyor mesela? Sürekli aktivite mi yapıyorsunuz yoksa kendi kendine zaman geçirmesine de izin veriyor musunuz? Varsa yaptığınız aktiviteler neler?
Deletedmom_13 Bubenimoykum instagram da örnekler var #7ayetkinlik diye yazarsanız arama motoruna çıkıyor. Kucağıma alıyorum göz teması kurarak şarkı söylüyorum sürekli. Beraber biraz oyun oynuyoruz. Bazende kendi haline bırakıyorum oyuncaklarıyla ilgileniyor biraz emekliyor enerjisini atıyor
Bsradskran Bubenimoykum benim oğlum sürekli ilgi istiyor tek başına oynamak istemiyor şarkı söylüyorum muhabbet ediyorum onun sevdiği oyunları oynuyoruz bazen dışarı çıkıyoruz hava kötüyse camdan bakıyoruz etrafı anlatıyorum . Emekleme henüz yok belki emeklese bende rahatlayacağım sağı solu karıştırır bişeyler keşfeder en azından kollarımda derman kalmadı bugün çok yoruldum
Bubenimoykum Bsradskran benim kızımda öyle Malesef ben çözümü arada yürütece koyarak buldum tek başına olunca yapmam dediğim şeyleride yapıyor insan bazen yürütec de bazen mama sandalyesinde derken uyku saati geliyor ama yinede wc yada banyo ihtiyacı hala lüks