Asya Merhaba arkadaşlar, bi tanıdığımızın ikiz bebekleri var. Düzeltilmiş 3.5 aylıklar mama ile besleniyorlar ve ailenin çok durumu olmadığı için cici bebe veriyorlarmış bebeklere. Mama yardımı yapmak isteyen var mı ? Aklınız da kalmaması için instagramdan fotograf paylaşımı yapabilirim. İhtiyaç sahibine gittiğini bilin diye..
DenizRuya Asya Canım mama ve bebek bezi olarak ne kullanıyolar bi numara üstte geçenlerin elinde bebek bezi oluyo onuda gönderebilirler detaylı bilgi verirsen sevinirim bende esimle görüşüp yazicam tekrar sana hangi şehir 😊
DuyguSen Asya hangi mama olduğu farkediyor mu? Biz çok mama değiştirdik şimdiye kadar o yüzden elimde kalan 2 3 farklı mama var hastaneye gönderiyordum genelde ama sorun olmazsa onları gönderebilirim veya marka verirseniz ona göre gönderelim ??
Emine Asya bez kaç numara acaba kıyafet falan ihtiyacı var mı oğluma hediye geldi çok giydirmeden küçüldüler öylece duruyorlar. Kız mı erkek mi
Asya DenizRuya canım mama olarak da bebek bezi olarak da fark etmiyormuş bez numaraları 3 numara sadece
Asya DuyguSen mama markası fark etmiyormuş canım ne olursa kullanıyorlarmış. Çok sağol gerçekten ne kadar güzel yüreklisiniz 🙏🏻
Merveali Asyakraft duo fix 0 18 kg aldim ben doğmadan almişfim şuan 25 günlük kullaniyorz memnunum şubat ayında imdiriminde almişdim civilden