Kızlar merhaba 2 ay 15 günlük bebeğim var testimiz pozitif çıktı bugün çok korkuyorum bebeğime bulaşır diye 😞 eşim ve bende sadece öksürük var şuan için evde maske ve eldiven taktık eşim diğer odaya geçti ama içim içimi yiyor oğluma bulaşmaz inşallah ne yapmam gerekiyor başına gelenler akıl verebilir mi 😭