3yasakadarsifirekran Kızlar selamm bebeğim 2 bucuk ayılık 5 aylık olmadan sünnet yaptırmak istiyorum gidip memnun kaldığınız yerler var mı fiyat bilgisi nedir
GMYEfeM 3yasakadarsifirekran Bayrampaşa’da mediword tıp merkezinde cerrah yapmıştı kampanya vardı 400 TL verdik ama 3 aylıktı şuan bilmiyorum oğlum 3 yaş 15 günlük çok zaman geçti ama memnun kaldık 😌
BernaMertefe 3yasakadarsifirekran bende Bayrampaşa devlette cocuk cerrahısıne gecen hafta yaptırdık Ayşe rüya doktorun adı cok araştırdım bu doktoru cok tavsıye ettıler bende memnun kaldım 3 günde düzeldi bebegım 3 aylık buarada oglum
3yasakadarsifirekran NehirVolkan memnun kaldınız mı peki ne zaman ve kaça oldunuz bende bayrampaşa oturuyorum da
NehirVolkan 3yasakadarsifirekran oğlum 2 buçuk yaşındaydı şimdi 7 ücreti bilmiyorum Gaziosmanpaşa belediyesine başvurmuştum . Ama çok iyiydi diğer gün hemen ayaklandı oğlum
NehirVolkan 3yasakadarsifirekran çok teşekkür ederim sağol sizin bebeğinizde sağlık uzun ömürlü olsun şimdiden geçmiş olsun diyim sizlere en mutlu günlerini görün hep 🥰
3yasakadarsifirekran GMYEfeM aa orasj çok yakın bana çevik kuvvetin orada oturuyorum yarın soraym bende oraya teşekkür ederim
GMYEfeM 3yasakadarsifirekran bi sorun bakalım şimdi dediğim gibi bi bilgim yok ama memnun kalmıştık yinede araştırın fikir olsun 🥰bnde çok yakınım o hastaneye genelde oradayız bi sıkıntı da
3yasakadarsifirekran GMYEfeM tektar teşekkürler sanırım sizle daha önce de konuşmuştuk yanlış hatırlamıyorsam
GMYEfeM 3yasakadarsifirekran öylemi olabilir 😌valla ben pek hatırlayamadım doğrudur kaç aylıktı oğlunuz
GMYEfeM 3yasakadarsifirekran oyyyy maşallah Allah bağışlasın daha çok minik ama tam sünnet için ideal inanın bnde 3 aylık flndı bi kaç gün huysuzluk yapıyor snra zaten bilmiyor geçiyor büyüdükçe zorlaşıyor bnce tam Zamanı 😌👌benm oğlum da 3 yaş 1 aylık oldu 🥰
3yasakadarsifirekran GMYEfeM maşallah Allah uzun ömür versin🥰 havalar ısınsın şöyle yaptırmak istiyorum bende
3yasakadarsifirekran BernaMertefe teşekkür ederim bilgi için geçmiş olsun bende 4 aylık olduğunda falan yaptırmayı düşünüyorum