Selamlar anneler oğlum 2 yaşını doldurdu sütten kemseye çalışıyodum.bir aydır süreleri kisalttim sonra günde 6 emiyorsa 3 e düşürdüm sonra sadece uyku saatlerinde veriyordum bugün de tamamen bırakma kararı aldım ama uyku saatleri değişti aşırı huysuz bağırıyor meme meme diye onun yerine yemek veriyorum ama yine de uyku saati geldiğinde meme istiyor ne yapmam gerek nasıl bıraktırdıniz yardımcı olur musunuz