Merhaba hanımlar 🙋🏻♀️ kızım 13 ay 15 günlük. Bu güne kadar (yani başlarda kolikti onu saymazsak) uyumlu, sakin, güleç, kendi kendine oyun oynayan bir bebekti. Ama şu bir haftadır bı değişti sanki. Hani yine aynı kendi kendine oynar eder benimle girer çıkar şebeklikler yapar sorun yok ama elinden bir şey aldığımda aşırı sinirleniyor. Kendini yerlere atıyor ağlar gibi bağırmaya başlıyor ama ağlamıyor geri verince susuyor hemen. Bu geçici bir süreçmi acaba? Ben dikkatini başka yöne almaya çalışıyorum bazen oluyor bazen olmuyor. Ne yapmam gerekir böyle durumlarda?