Rukennnn Bbmomy aşıyı yapan ebemiz dedi ve 3.ay aşısı için aşı kartımıza 14mart için tarih yazdı,bende dedim hatta ama elimdeki aşı kartında 14mart yazıyor. Yine üç aşı olacak ama biri zaten damla korkma dedi ebe. Hatta en zor olanı ikinci ay aşısı ve 1 yaşındayken olacak olan aşısıymış. Diğerleri basit dedi.🤷♀️ Yarın arar tekrar sorarım napım,içime kurt düştü yanlış mı tarih verdi niye herkes 3.ay aşısı yok derken bize var dedi, zaten korkuyorum 😨