Benim de bebeğim 34. Haftada doğdu, 35 gün kuvözde kaldı. Kardiyolojiye birkaç hafta önce gittik ultrasonla kalbine baktı bir sıkıntı yok. Bir defalık bir kontrol. Ama biz nörolojiye her ay gidiyoruz şimdiye kadar 2 kere gittik, 6. aya kadar ayda bir gelin dedi. Ellerine ayaklarına masaj yapmamızı istedi.