Smzmdmndm
Canım erken doğum yaptım bebeğim 2740 doğdu. İlk 3 ay güzel kilo aldı 3 aylık iken 6 buçuk kilo oldu. Sonra corona olduk bebeğim memeyi bıraktı biberon kesinlikle tutmadı. Ben mahvoldum kaşık maması yapıyordm tükürüyordu. Ben mecbur 4 aylık iken ek gıdaya geçtim. Doktorm dedi kucağına al yemek yerken ona da baharatlı olmayan şeylerden ver. Ben öyle yaptım. Mama yemediği için 2 ay 300 gram almıştı. Ek gıda ile devam ediyoruz. Ben ne yersem ona da aynısını veriyorum. Çorbalar yapıyorm, meyve püreleri