kuzey-21 aynen ama tek fark tavuk bozulmaya daha yatkın bir ürün o yüzden eğer imkan varsa buzluğa attığınızda yine de üzerine koyduğunuz tarihi yazın. Ben yurtdışındayım Türk kasaptan aldığımız için üzerinde öyle son kullanma tarihi filan olmuyor. O yüzden eğer ertesi güne kadar pişirmeyeceksem hemen buzluğa atar paketin üzerine de tarihini yazarım.