Kızlar 4 Şubat’ta erken doğum yaptım ben 8 Şubat’ta doktor taburcu etti hastanedeki son gecemizde oğlumun sarılık olduğunu öğrenmiştim taburcu olunca akşamında sarılık artınca acile gittik orda doktor muayene etmiş doktor ne zaman doğduğunu sorunca bebeğimin 4 günlük dediğimde ben duymadım o anda sarhoş gibiydim biraz kafam hiç yerinde değildi çünkü neyse annem duymuş doktor “ ilk 4 günü saymayin ” demiş bende bunu şans eseri bugün öğrendim sizce doktor neden boyle demiş olabilir kafam çok karışti bu cümleden dolayı.??